Jakość
Wszystkie artykuły oświetleniowe i elementy odblaskowe dostępne w naszym asortymencie posiadają odpowiednie homologacje i certyfikaty , co jest potwierdzeniem ich wysokiej jakości i niezawodności. Oznacza to, że spełniają rygorystyczne normy obowiązujące na świecie, które mają znaczenie zarówno dla codziennego bezpieczeństwa, jak i komfortu podczas transportu. Aktualnie na swoim koncie mamy następujące dokumenty:
- Certyfikat ISO 9001:2015,
- Certyfikat homologacyjny Applus+ IDIADA,
- Atest/Świadectwo NIZP-PZH, nr B.BK.60112.0361.2023, ważny do 01.12.2028 r.,
- Atest/Świadectwo NIZP-PZH, nr B.BK.60112.0362.2023, ważny do 01.12.2028 r.
Nowoczesny i zaawansowany park maszynowy firmy Horpol złożony jest z urządzeń renomowanych marek, takich jak:
- Arburg,
- Engel,
- Invera
- oraz Haitian.
W trosce o najwyższą jakość i innowacyjność wyrobów stworzyliśmy nowocześnie wyposażone laboratorium fotometryczne, w którym prowadzone są specjalistyczne badania. Dzięki temu mamy pod kontrolą istotne w produkcji procesy. Pomieszczenie wyposażono we wszystkie niezbędne urządzenia, takie jak:
- Stanowisko goniometryczne do pomiaru światłości lamp,
- Kolorymetr do pomiaru barwy lamp i urządzeń odblaskowych,
- Stanowisko do badania urządzeń odblaskowych (do pomiaru współczynnika odblasku CIL),
- Stanowisko do badania lamp oświetlenia tablicy rejestracyjnej (do pomiaru luminacji na powierzchni tablicy rejestracyjnej),
- Kula fotometryczna do pomiaru całkowitego strumienia światła wytwarzanych lamp,
- Spektroradiometr do pomiaru barwy i spektrum światła.
Horpol A. Horeczy Sp. k. to profesjonalna firma specjalizująca się w zakresie produkcji, kontroli i sprzedaży lamp samochodowych oraz urządzeń odblaskowych do wszelkiego rodzaju pojazdów silnikowych. W codziennym działaniu wykorzystujemy nowoczesny system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2015, przy czym dokładamy wszelkich starań, aby stale go poprawiać. Dzięki temu dostarczamy na rynek wysokiej klasy wyroby spełniające oczekiwania konsumentów oraz przepisy prawa.
Naszych klientów pozyskujemy poprzez ściśle określoną strategię rozwoju eksportu. W tym celu bierzemy udział w licznych wydarzeniach branżowych, szczególnie targowo-wystawienniczych. W ten sposób dynamicznie pozyskujemy dodatkowe źródła przychodu ze sprzedaży na rynkach europejskich.
Do głównych celów, które przyświecają firmie, zaliczyć można:
- systemowe zarządzanie obejmujące planowanie, wdrażanie, monitorowanie i doskonalenie działań,
- współpraca z klientami na zasadzie partnerstwa,
- realizowanie najbardziej wymagających potrzeb,
- podnoszenie poziomu zadowolenia zarówno pracowników, jak i partnerów biznesowych,
- poszerzanie sieci stałych dostawców,
- zwiększanie jakości produktów poprzez podnoszenie kwalifikacji personelu i zaopatrzenie w odpowiednią infrastrukturę,
- przyjazne środowisko pracy.